REZUMAT. Se prezintă sintetic, tabelar, contribuţiile la evoluţia calităţii ale lui Shewhart, părintele controlului statistic al calităţii şi ale celor cinci personalităţi, considerate guru ai calităţii: Deming, Juran,
Sistemul 20 chei după Iwao KOBAYASHI Program practic de revolutionare a intreprinderilor - PPRI Creat in 1980 in Japonia, implementat in peste 18 tari Obiectiv – sporirea productivitatii si a performantelor economic
CAPITOLUL 1 CALITATEA – TRECUT , PREZENT ŞI VIITOR 1.1. Repere istorice ale conceptului asigurării calităţii Calitatea produselor şi serviciilor reprezintă una dintre cele mai importante forme de apreciere a capacităţ
Teme 1 CALITATEA – FACTOR DETERMINANT AL COMPETITIVITĂŢII ÎNTREPRINDERII
Sistemul 20 de chei power point
Conceptul de calitate totală Definirea Managementului Calităţii Totale (TQM) Etapele de implementare a TQM Metode de evaluare a TQM
În standardele internaţionale ISO 8402 TQM este definit ca „un sistem de management al unei organizaţii, centrat pe calitate, bazat pe participarea tuturor membrilor săi, prin care se urmăreşte asigurarea succesului pe t
1. Definiţia Managementului Calităţii (MC) 2. Funcţiile MC 3. Principiile MC 4. Strategiile calităţii § 1 Definiţia managementului calităţii Managementul calităţii este partea componentă a managementului unei organizaţii
Probleme propuse spre rezolvare la MG calitatii
1. Obiective, principii, necesitate. 2. Componentele TQM 3. Implementarea TQM, deficienţe în desfăşurarea TQM
riscurile farmaciei Felicia prezentata in powerpoint pentru portofoliu
temele la managementul calitatii