Cursuri Moldovan Batrinac Viorelia

115 din 28

ppt Marketingul serviciilor Temele

1.Marketingul serviciilor: evoluţie, funcţii, particularităţi 2.Natura şi caracteristicile serviciilor 3.Piaţa întreprinderii de servicii 4.Comportamentul consumatorului de servicii 5.Managementul marketingului resur

pptx Suport de curs Marketingul Serviciilor

Marketingul serviciilor: evoluţie, funcţii, particularităţi Natura şi caracteristicile serviciilor Piaţa întreprinderii de servicii Comportamentul consumatorului de servicii Managementul marketingului resurselor uman

pdf Marketing serviciilor

...../.ml,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ppt Suport de cusr privind Marketingul serviciilor

Temele cursului Serviciile-domeniu specializat al marketingului Marketingul serviciilor:evoluţie,funcţii, particularităţi Conceptul de serviciu-produs. Calitatea serviciilor Marketingul interactiv - gestiunea contact

ppt Marketing serviciilor

Curs de baza anul 2013

docx Studiu de caz "Activitatea companiei Moldcell"

Apariţia şi dezvoltarea serviciului de telefonie mobilă. Evoluţia Moldcell Industria din care face parte Personalul Natura și profilul afacerii Localizarea Produse artificiale fizice Metode de plată Comunicare/ Promov

doc Marketingul Serviciilor - Curs succint

Tema 1. Marketingul Serviciilor - domeniu specializat al marketingului 1. Conceptul şi specificul marketingului serviciilor 2. Caracteristicele marketingului serviciilor 3. Apariţia, dezvoltarea şi evoluţia marketingulu

ppt Serviciile - domeniu specializat al marketingului

Natura şi caracteristicile serviciilor Componentele sistemului P S Clasificarea serviciilor Convergenţe şi divergenţe între ofertele de bunuri şi servicii Rolul social-economic al serviciilor Nu există industria serv

ppt Serviciile, domeniu specializat al marketingului.

Natura şi caracteristicile serviciilor Componentele sistemului P S Clasificarea serviciilor Convergenţe şi divergenţe între ofertele de bunuri şi servicii Rolul social-economic al serviciilor Nu există industria serv

ppt Marketingul serviciilor: evoluţie, funcţii, particularităţi

Condiţiile apariţiei şi dezvoltării marketingului serviciilor Separarea, delimitarea şi specializarea marketingului serviciilor Limitele aplicării marketingului în domeniul serviciilor Principiile studierii mediului de m

ppt Politica de Produs - Serviciu

Noţiunea de Produs - Serviciu Componentele Serviciului Global Percepţia atributelor Serviciului Decizii de Serviciu – Produs Decizii de calitate ...

ppt Marketingul interactiv - gestiunea contactelor

Clientul şi procesul de servire Interacţiunea clientului cu întreprinderea de servicii Serviciul ca sistem Gestiunea contactelor cu clienţii 1.Clientul şi procesul de servire Clientul ce vizitează locul prestaţiei “fabr

ppt Comportamentul consumatorului de servicii

Definirea Comportamentului Consumatorului de Servicii Principi de studiere a CCS Fazele procesului de cumpărare a unui Serviciu 1. Ce înţelegem prin “comportamentul consumatorului”? Totalitatea actelor, atitudinilor

ppt Marketing and Management Relaţional

Căi de Dezvoltare Atragerea consumatorilor noi Consumatorii efectivi cumpără în cantităţi mai mari Consumatorii efectivi optează pentru valori mai mari Reducerea pierderii clienţilor Eliminarea consumatorilor nerent

ppt Managementul Marketingului Resurselor Umane

Rolul managementului RU în sfera serviciilor Conţinutul Politicii de Personal ca element al Mixului de Marketing al întreprinderii Strategii de stimulare a implicaţiilor personalului 1.Sinonimii şi Deosebiri conceptuale