Marketingul Serviciilor - Curs succint - Moldovan Batrinac Viorelia

CURSUniversitate ASEM Caiet Marketingul Serviciilor

preview iconExtras din document

Tema 1. Marketingul Serviciilor - domeniu specializat al marketingului 1. Conceptul şi specificul marketingului serviciilor 2. Caracteristicele marketingului serviciilor 3. Apariţia, dezvoltarea şi evoluţia marketingului serviciilor Tema 2. Serviciile, element esential de diferentiere a marketingului serviciilor 1. Definirea conceptului de servicii. 2. Caracteristicile serviciilor şi efectele acestora asupra activităţii de marketing. 3. Clasificarea serviciilor. Criterii de clasificare a serviciilor. 4. Rolul socio-economic al serviciilor. Tema 3: Mediul de marketing şi particularităţile pieţii serviciilor 1. Principiile şi specificul mediului de marketing al firmelor prestatoare de servicii 2. Particularităţile pieţii întreprinderii de servicii Tema 4. Comportamentul consumatorului de servicii (CCS) 1. Natura, specificul şi principiile procesului de cumpărare a serviciilor 2. Sistemul de factorii decizionali în comportamentul consumatorului de servicii 3. Procesul de cumpărare a serviciilor 4. Relatiile ptestator-consumator în servicii Tema 5 Mix-ul de marketing în servicii 1. Politica de produs-serviciu în marketingul serviciilor . Politica de calitate 2. Politica de preţ 3. Politica de plasament 4. Politica de promovare (de comunicare) 5. Politici de marketing specifice serviciilor ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Marketingul Serviciilor - Curs succint Profesor: Moldovan Batrinac Viorelia