Marketingul serviciilor: evoluţie, funcţii, particularităţi Natura şi caracteristicile serviciilor Piaţa întreprinderii de servicii Comportamentul consumatorului de servicii Managementul marketingului resurselor uman
...../.ml,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Temele cursului Serviciile-domeniu specializat al marketingului Marketingul serviciilor:evoluţie,funcţii, particularităţi Conceptul de serviciu-produs. Calitatea serviciilor Marketingul interactiv - gestiunea contact
Curs de baza anul 2013
Apariţia şi dezvoltarea serviciului de telefonie mobilă. Evoluţia Moldcell Industria din care face parte Personalul Natura și profilul afacerii Localizarea Produse artificiale fizice Metode de plată Comunicare/ Promov
Tema 1. Marketingul Serviciilor - domeniu specializat al marketingului 1. Conceptul şi specificul marketingului serviciilor 2. Caracteristicele marketingului serviciilor 3. Apariţia, dezvoltarea şi evoluţia marketingulu
Natura şi caracteristicile serviciilor Componentele sistemului P S Clasificarea serviciilor Convergenţe şi divergenţe între ofertele de bunuri şi servicii Rolul social-economic al serviciilor Nu există industria serv
Natura şi caracteristicile serviciilor Componentele sistemului P S Clasificarea serviciilor Convergenţe şi divergenţe între ofertele de bunuri şi servicii Rolul social-economic al serviciilor Nu există industria serv
Noţiunea de Produs - Serviciu Componentele Serviciului Global Percepţia atributelor Serviciului Decizii de Serviciu – Produs Decizii de calitate ...
Clientul şi procesul de servire Interacţiunea clientului cu întreprinderea de servicii Serviciul ca sistem Gestiunea contactelor cu clienţii 1.Clientul şi procesul de servire Clientul ce vizitează locul prestaţiei “fabr
Definirea Comportamentului Consumatorului de Servicii Principi de studiere a CCS Fazele procesului de cumpărare a unui Serviciu 1. Ce înţelegem prin “comportamentul consumatorului”? Totalitatea actelor, atitudinilor
Căi de Dezvoltare Atragerea consumatorilor noi Consumatorii efectivi cumpără în cantităţi mai mari Consumatorii efectivi optează pentru valori mai mari Reducerea pierderii clienţilor Eliminarea consumatorilor nerent
Rolul managementului RU în sfera serviciilor Conţinutul Politicii de Personal ca element al Mixului de Marketing al întreprinderii Strategii de stimulare a implicaţiilor personalului 1.Sinonimii şi Deosebiri conceptuale