Cursuri la Managementul Serviciilor

115 din 29

jpg Managementul serviciilor

MANAGEMENTUL SERVICIILOR COMERCIALE

docx Managementul serviciilor sociale şi de sănătate

1.MISIUNEA PROGRAMULUI DE MASTER Programul de master îşi propune formarea de specialişti în domeniul managementului organizaţiilor din domeniul serviciilor sociale şi de sănătate. Acest master a fost înfiinţat în anul 1

docx Principalele caracteristici ale servicilor sunt

Principalele caracteristici ale servicilor sunt

pdf Examen de pregatire la Managementul Serviciilor

T1:Sectorul serviciilor in cadrul diviziunii sociale a muncii 1.Natura,identitatea si caracteristica serviciilor. Un produs adus pe piaţă înglobează mai_multe servicii decât prelucrări: dezvoltare tehnologică, control

doc Proiectarea serviciilor

1.Structura intreprinderii si interactiunea client –prestator 2.Proiectarea serviciului 3.Serviciile suplimentare 1.Structura intreprinderii si interactiunea client –prestator In linii generale intreprinderea prestatoar

doc Clientii unei banci si serviciile oferite de aceasta.

În anul 1950 a avut loc orientarea pe client, ceea ce a însemnat concentrarea pe cerinþele clientilor. Grija principalã era de a identifica necesitãtile si dorintele clientilor, astfel intreprinderile sã vinã în întâmpin

doc Sistemul de servire şi managementul serviciilor

Organizaţia-element al sistemului de servire În cele mai multe cazuri serviciul nu poate fi efectuat de un singur individ. Serviciile sunt prestate prin diferite tipuri de organizaţii, fiecare având o anumită structură d

xls Resursele şi utilizările Produsului Intern Brut 2011

Resursele şi utilizările Produsului Intern Brut PRODUSUL INTERN BRUT PE CATEGORII DE RESURSE PRODUSUL INTERN BRUT (Utilizări)

doc Sistemul de servire şi managementul serviciilor

În cele mai multe cazuri serviciul nu poate fi efectuat de un singur individ. Serviciile sunt prestate prin diferite tipuri de organizaţii, fiecare având o anumită structură de organizare şi alte denumiri: instituţii, în

doc Dezvoltarea serviciilor

T3.Dezvoltarea serviciilor 1.Structura şi ciclul de viaţă al serviciilor 2.Modernizarea şi inovarea serviciilor 3.Valoarea serviciilor 1 Prosperitatea organizaţiei prestatoare de servicii impune acordarea unei struct

docx Tema 3 mediul de MK si specifikul pietii serviciilor

Relatiile care se stabilesc intre prestator si consummator sunt influentate de o diversitate de factori structurati in componentele:1.mediul intern 2.mediul extern 3.extramediul. Ca rezultat al specificului organizarii

doc Managementul serviciilor hoteliere

ORGANIZAREA UNUI HOTEL Pt. a asigura clientilor o gama larga de servicii, un hotel este impartit de regula, in mai multe departamente, fiecare avand anumite functi

pdf Marketingul Serviciilor Curs

1. Serviciile. Definire, caracteristici, tipologie 2. Mediul de marketing al firmei de servicii 3. Comportamentul consumatorului de servicii 4. Management –marketing strategic în servicii 5. Politica de produs 6.

doc Fail pt puncte

pt puncte doar pt puncte

pdf Calitatea serviciilor

10.1.Diferenţele dintre bunuri şi servicii din perspectiva percepţiei calităţii 10.2.Definirea calității serviciilor 10.3.Diagnosticarea problemelor legate de calitatea serviciilor 10.4.Măsurarea calității serviciilor O