Clientii unei banci si serviciile oferite de aceasta. - Managementul Serviciilor

CURSUniversitate ASEM Profesor Nu Este Specificat

preview iconExtras din document

În anul 1950 a avut loc orientarea pe client, ceea ce a însemnat concentrarea pe cerinþele clientilor. Grija principalã era de a identifica necesitãtile si dorintele clientilor, astfel intreprinderile sã vinã în întâmpinarea acestora la cel mai înalt grad de satisfacere a clienþilor. Conceptul susþine cã solutia atingerii de cãtre o organizatie a obiceiurilor propri constã în determinarea nevoilor si dorinþelor clienþilor vizati si în furnizarea satisfactiei asteptate într-un mod mai eficient si mai operativ decât concurenta. Deci anul 1950 reprezintã momentul introducerii acestui concept si în domeniu bancar, odata cu dezvoltarea sectorului tertial (sector al servicilor). Prin marketing s-a ajuns sã se afle multe lucruri despre client. ..

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Clientii unei banci si serviciile oferite de aceasta. Obiect: Managementul Serviciilor