Examen de pregatire la Managementul Serviciilor - Managementul Serviciilor

CURSUniversitate ASEM Profesor Serduni

preview iconExtras din document

T1:Sectorul serviciilor in cadrul diviziunii sociale a muncii 1.Natura,identitatea si caracteristica serviciilor. Un produs adus pe piaţă înglobează mai_multe servicii decât prelucrări: dezvoltare tehnologică, control tehnic, distribuţie, depozitare etc. Asociaţia Americană dc Marketing defineşte serviciul ca o activitate ce creează utilitate şi beneficii pe piaţă . Clientul obţine astfel o utilitate, iar prestatorul un beneficiu. Serviciul este o activitate ce se prestează pentru un client. Această activitate are o utilitate pentru el (îi satisface o nevoie) încât prezintă o valoare economică (o valoare de schimb, în schimbul serviciului plătindu-se un preţ).

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Examen de pregatire la Managementul Serviciilor Obiect: Managementul Serviciilor