Proiectarea serviciilor - Managementul Serviciilor

CURSUniversitate ASEM Profesor Serduni Sergiu

preview iconExtras din document

1.Structura intreprinderii si interactiunea client –prestator 2.Proiectarea serviciului 3.Serviciile suplimentare 1.Structura intreprinderii si interactiunea client –prestator In linii generale intreprinderea prestatoare de servicii este condusa de: a)punctul de servire(front-office)in care se presteaza serviciul. b)centrala(back-office): -sistemul managerial -servicii centralizate La rindul sau punctul de servire este compus din: a)interfata-clientul nemijlocit se intilneste cu prestatorul b)support- sunt prestate servicii supot -Interactiunea client –prestator este in functie de timpul acordat,astfel in cazul serviciilor pure posturile de servire intra in contact direct cu consumatorul. -in cazul serviciilor mixte apare diviziunea functiunii dintre back-office si front-office. -in cazult serviciilor cvazi-industriale interactiunea este asemanatoare cu cea a interactiunii tangibile. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Proiectarea serviciilor Obiect: Managementul Serviciilor