Aplicabilitatea procesului de management al calităţii reiese din funcţiile acestuia – ansamblu de activităţi pe care trebuie să le îndeplinească. Termenul de funcţie provine din latinesc „functio” – execuţie, îndeplinir
1 Definiţia şi conceptul de calitate 2 Evoluţia conceptului de calitate
Managementul resurselor umane comparat
1. Capacitatea manageriala; Raportul invatare-eficienta in formarea capacitatii manageriale 2. Raportul manageri-leaderi 3. Stiluri de conducere. Tipuri de manageri. 4. Managerul cu vocatie internationala 5. Reguli de pr
Spre deosebire de standardul din 1995, noul standard are o structura mult mai simpla; apar astfel doar 3 sectiuni, respectiv 9000:2001, 9001:2001 si 9004:2001. Retineti ca singurul standard în baza caruia puteti obti
1. Individualizarea managementului comparat. 2. Influenta culturii in management. 3. Aspecte metodologice in management. 4. Taiwan. 5. Canada. 6. Thailanda. 7. Euromanagementul si euromanagerii. 8. Concluzii si pe
Tema 3. Funcţiile managementului calităţii
Tema 2: Principalii precursori ai managementului calităţii
Tema 1: DEFINIREA SI EVOLUTIA CONCEPLTULUI DE CALITATE
Tema 4. MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE (TQM)
Tema 2. ETICA AFACERILOR 2.1. Conceptul de etica afacerilor. 2.2. Factorii care generează un comportament etic. 2.3. Stadii de dezvoltare morală a unei firmei.