Cursuri Timbaliuc Natalia

115 din 32

docx Tema 4. Tehnici şi instrumente clasice utilizate în managementul calităţii

(cele şapte instrumente clasice) Preocupările de definire, într-o formă coerentă, a tehnicilor şi instrumentelor managementului calităţii datează din anii 50, au fost propuse de renumit Guru în domeniul calităţii K. I

docx Tema 3. Funcţiile managementului calităţii

Aplicabilitatea procesului de management al calităţii reiese din funcţiile acestuia – ansamblu de activităţi pe care trebuie să le îndeplinească. Termenul de funcţie provine din latinesc „functio” – execuţie, îndeplinir

docx Tema 2: Principalii precursori ai managementului calităţii

1Programul lui Deming privind îmbunătăţirea calităţii 2Contribuţia lui Juran în domeniul managementului calităţii 3Caracteristicile conceptului Total Quality Control, definit de Feigenbaum 4Componentele de bază ale Co

docx Tema 1: DEFINIREA SI EVOLUTIA CONCEPLTULUI DE CALITATE

1 Definiţia şi conceptul de calitate 2 Evoluţia conceptului de calitate

doc MRUComparat

Managementul resurselor umane comparat

pdf Stiluri de conducere. Tipuri de manageri.

1. Capacitatea manageriala; Raportul invatare-eficienta in formarea capacitatii manageriale 2. Raportul manageri-leaderi 3. Stiluri de conducere. Tipuri de manageri. 4. Managerul cu vocatie internationala 5. Reguli de pr

docx Tipologia programelor RSC

În procesul de elaborare a unei proiect responsabil social compania, după ce s-a determinat cu obiectivul strategic, a identificat persoanele cointeresate, asupra cărora se va orienta şi problema socială, ce este necesar

doc Structura standardului ISO 9000:2001

Spre deosebire de standardul din 1995, noul standard are o structura mult mai simpla; apar astfel doar 3 sectiuni, respectiv 9000:2001, 9001:2001 si 9004:2001. Retineti ca singurul standard în baza caruia puteti obti

doc Regulile de înlocuire a produselor nealimentare şi a termenelor de garanţie

Prezentele reguli sînt elaborate în conformitate cu Legea nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecţia consumatorilor (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2003, nr. 126-131, art. 507) şi stabilesc modul şi condiţ

doc Management comaprat

1. Individualizarea managementului comparat. 2. Influenta culturii in management. 3. Aspecte metodologice in management. 4. Taiwan. 5. Canada. 6. Thailanda. 7. Euromanagementul si euromanagerii. 8. Concluzii si pe

pdf Tema 3. Funcţiile managementului calităţii

Tema 3. Funcţiile managementului calităţii

pdf Tema 2: Principalii precursori ai managementului calităţii

Tema 2: Principalii precursori ai managementului calităţii

pdf Tema 1: DEFINIREA SI EVOLUTIA CONCEPLTULUI DE CALITATE

Tema 1: DEFINIREA SI EVOLUTIA CONCEPLTULUI DE CALITATE

docx Tema 4. MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE (TQM)

Tema 4. MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALE (TQM)

doc Cultura afacerilor tema 2

Tema 2. ETICA AFACERILOR 2.1. Conceptul de etica afacerilor. 2.2. Factorii care generează un comportament etic. 2.3. Stadii de dezvoltare morală a unei firmei.