Cursuri Savciuc Oxana

115 din 43

ppt Mk direct tehnici promotionale

Mk direct tehnici promotionale Savciuc Oxana

doc Curs tehnici promotionale

Materialul de curs la tehnici promotionale

ppt Eficienţa activităţilor promoţionale

1. Estimarea efectelor economice ale activităţilor promoţionale 2. Evaluarea efectelor psihologice ale activităţilor de comunicare şi promovare

doc Preveziuni de mk

Tema 2 : Tipologia previziunilor de marketing Componentă esenţială a procesului de management, previziunea reprezintă ansamblul proceselor prin care se stabilesc obiectivele pe diversetrepte organizatorice-

doc Raspuns subiecte examen Tehnici Promoținale

1. Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing Comunicaţiile de marketing au devenit un factor esenţial în asigurarea succesului întreprinderii şi presupun transmiterea unor mesaje către segmentele - ţintă ale

pdf Marketing,management

Philipp Kotler marketing,management

doc Rezumat la cursul TP

Tehnici promotionale Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 1.Comunicatiile de Mk-este un factor esential in asigurarea succesului intreprinderilor pe piata si presupune transmiterea de informat

docx Conceptul de logistica

DEFINIREA CONCEPTULUI DE LOGISTICA

ppt Tirguri si expozitii

DewFDEWF?W f f f w fw fwe

ppt Elaborarea mesajelor şi a textelor promoţionale

1. Conţinutul, forma şi structura mesajului promoţional. Principii de bază în elaborarea textelor promoţionale 2. Rolul simbolurilor, semnelor şi culorilor în mesajele promoţionale

ppt Reclama – componentă de bază a mixului promoţional

Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa reclamei ca formă impersonală de comunicare şi promovare Conţinutul campaniei de reclamă Metode de formare a bugetului promoţional în întreprindere

doc Le cadre conceptuel et la technique d’affaire de la franchise

1.1. Le concept, les formes,les avantages et les inconvenients de développement en franchise 1.2. L’appariton et l’evolution de la franchise. Le rôle de la franchise dans le cadre du commerce international 1.3. Le con

doc Tehnici Promotionale (rezumat)

Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing Tema 2 Tendinţele pieţei reclamei din Republica Moldova Tema 3 Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa şi obiectivele reclamei Tema 4 Esenţa şi funcţiile rela

doc Politica de distribuţie ca componentă a mixului de marketing

1. Conţinutul şi rolul distribuţiei. Fluxuri economice generate de distribuţie. 2. Dimensiunile şi categoriile canalelor de distribuţie. 3. Distribuţia fizică (logistica comercială) şi alternativele strategice de realiz

doc Tehnici promo

Tehnici promotionale curs