Mk direct tehnici promotionale Savciuc Oxana
Materialul de curs la tehnici promotionale
1. Estimarea efectelor economice ale activităţilor promoţionale 2. Evaluarea efectelor psihologice ale activităţilor de comunicare şi promovare
Philipp Kotler marketing,management
Tehnici promotionale Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing 1.Comunicatiile de Mk-este un factor esential in asigurarea succesului intreprinderilor pe piata si presupune transmiterea de informat
DEFINIREA CONCEPTULUI DE LOGISTICA
DewFDEWF?W f f f w fw fwe
1. Conţinutul, forma şi structura mesajului promoţional. Principii de bază în elaborarea textelor promoţionale 2. Rolul simbolurilor, semnelor şi culorilor în mesajele promoţionale
Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa reclamei ca formă impersonală de comunicare şi promovare Conţinutul campaniei de reclamă Metode de formare a bugetului promoţional în întreprindere
1.1. Le concept, les formes,les avantages et les inconvenients de développement en franchise 1.2. L’appariton et l’evolution de la franchise. Le rôle de la franchise dans le cadre du commerce international 1.3. Le con
Tema 1 Obiectivele şi conţinutul comunicaţiilor de marketing Tema 2 Tendinţele pieţei reclamei din Republica Moldova Tema 3 Reclama ca factor socio-cultural. Esenţa şi obiectivele reclamei Tema 4 Esenţa şi funcţiile rela
Tehnici promotionale curs