Politica de distribuţie ca componentă a mixului de marketing - Savciuc Oxana

CURSUniversitate ASEM Caiet Bazele Marketingului

preview iconExtras din document

1. Conţinutul şi rolul distribuţiei. Fluxuri economice generate de distribuţie. 2. Dimensiunile şi categoriile canalelor de distribuţie. 3. Distribuţia fizică (logistica comercială) şi alternativele strategice de realizare a ei. 1. Distribuţia este procesul de deplasare a bunurilor de la procesul de producţie la consumatorul final şi alte fluxuri generate de aceste activităţi. Caracteristicile distribuţiei: - distribuţia finalizează activitatea întreprinderilor producătoare, - distribuţia asigură legătura spaţială şi temporală între producător şi consumator, informînd-ul şi influenţînd-ul, - în ţările economic dezvoltate circa 50% din populaţia aptă de muncă este implicată în distribuţie, - cheltuielile de distribuţie formează circa 40-50% din cele totale. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Politica de distribuţie ca componentă a mixului de marketing Profesor: Savciuc Oxana