rgbrdtuh5t7ijnjtfynjtgyij
Studierea comportamentului consumatorului
Nu are descriere.
• Concept de marketing • Functiile, dezvoltarea marketingului • Mediu de marketing • FMCG – Fast Moving Consumers Goods ( Bunuri de larg consum ) Conceptul de marketing. Reprezinta o conceptie moderna privind orientar
PRODUSUL PREŢUL PLASAMENTUL PROMOVAREA
1.Business to Business Marketing:definitia. 2.Cercetarea pietei B2B. 3.Tipuri de studii utilizate pe piata B2B. 4. Particularitati ale Politicii de Promovare in Business-to-Business Marketing. Paralela cu Business-to-Con
Curs integral de marketing
1. Notiunea de marketing 2. Evolutia marketingului 3. Concepte primare 4. Concepte fundamentale Inca de la inceput trebuie sa stim ca exista mai multe definitii date marketing-ului in functie de conceptia fiecarui autor
1) Marketingul în Uniunea Sovietică 2) Condiţiile constituirii marketingului în Republica Moldova 3) Preferinţele consumatorilor în R. Moldova 4) Investiţii străine si autohtone a companiilor ce s-au menţinut pe piaţă
Evolutia investitiilor straine directe atrase in economia Republici Moldova
Subiecte: 1. Conţinutul şi rolul mediului de MK 2. Componentele mediului de MK
Domeniile si specializarea mk După profilul activităţii: a. Marketing business to business b. Marketing comercial c. Marketingul produselor agricole d. Marketingul construcţiilor capitale e. Marketingul serviciilor
Subiecte: 1. Esenta marketingului 2. Principiile mk 3. Functiile mk In 1937 Asociatia Amer.de Mk defineste mk ca fiind realizarea activitatilor econ.ce dirijeaza fluxul de bunuri si serv de la prod la cons. Filip Kotler
1. Etapele dezvoltării MK 2. Premisele apariţiei marketingului 3. Dezvoltarea intensivă şi extensivă a MK 4. Evoluţia conceptelor de MK 1. Etapele dezvoltării MK Dacă până la sfârşitul secolului XX majoritatea istoricil