Cursuri Salter Alexandru

115 din 16

doc Ewt45yhrfghtyu

rgbrdtuh5t7ijnjtfynjtgyij

pdf Studierea comportamentului consumatorului

Studierea comportamentului consumatorului

zip www RegieLive ro POLITICA DE PRET

Nu are descriere.

doc Diagnosticul-Rentabilitatii-si-al-Riscului-Intreprinderii

Nu are descriere.

doc Bazele marketingului de Balaure Virgil

• Concept de marketing • Functiile, dezvoltarea marketingului • Mediu de marketing • FMCG – Fast Moving Consumers Goods ( Bunuri de larg consum ) Conceptul de marketing. Reprezinta o conceptie moderna privind orientar

doc Mixul de marketing al companiei „Dina Cociug”

PRODUSUL PREŢUL PLASAMENTUL PROMOVAREA

doc Business to Business Marketing

1.Business to Business Marketing:definitia. 2.Cercetarea pietei B2B. 3.Tipuri de studii utilizate pe piata B2B. 4. Particularitati ale Politicii de Promovare in Business-to-Business Marketing. Paralela cu Business-to-Con

zip marketing

Curs integral de marketing

doc Concepte in marketing - concepte primare si fundamentale

1. Notiunea de marketing 2. Evolutia marketingului 3. Concepte primare 4. Concepte fundamentale Inca de la inceput trebuie sa stim ca exista mai multe definitii date marketing-ului in functie de conceptia fiecarui autor

docx Cultura marketingului in R.Moldova

1) Marketingul în Uniunea Sovietică 2) Condiţiile constituirii marketingului în Republica Moldova 3) Preferinţele consumatorilor în R. Moldova 4) Investiţii străine si autohtone a companiilor ce s-au menţinut pe piaţă

pdf Investitii straine directe in ec RM si perspectivele cresterii acestora in contextul vecinatatii cu UE

Evolutia investitiilor straine directe atrase in economia Republici Moldova

docx MEDIUL DE MARKETING

Subiecte: 1. Conţinutul şi rolul mediului de MK 2. Componentele mediului de MK

docx SPECIALIZAREA MARKETINGULUI

Domeniile si specializarea mk După profilul activităţii: a. Marketing business to business b. Marketing comercial c. Marketingul produselor agricole d. Marketingul construcţiilor capitale e. Marketingul serviciilor

docx Esenta marketingului

Subiecte: 1. Esenta marketingului 2. Principiile mk 3. Functiile mk In 1937 Asociatia Amer.de Mk defineste mk ca fiind realizarea activitatilor econ.ce dirijeaza fluxul de bunuri si serv de la prod la cons. Filip Kotler

docx Aparitia si Dezvoltarea Marketingului

1. Etapele dezvoltării MK 2. Premisele apariţiei marketingului 3. Dezvoltarea intensivă şi extensivă a MK 4. Evoluţia conceptelor de MK 1. Etapele dezvoltării MK Dacă până la sfârşitul secolului XX majoritatea istoricil