Subiecte: 1. Esenta marketingului 2. Principiile mk 3. Functiile mk In 1937 Asociatia Amer.de Mk defineste mk ca fiind realizarea activitatilor econ.ce dirijeaza fluxul de bunuri si serv de la prod la cons. Filip Kotler afirma ca mk este activitatea umana orientata spre satisfacerea nevoilor,dorintelor si cerintelor consumatorului prin intermediul schimbului. William Stanton afirma ca mk este un intreg sistem de activit.econ.care se refera la programarea,stabilirea preturilor,promovarea si distributia produselor si a serviciilor menite sa satisfaca consumatorii actuali si potentiali. Semnificatii a)Din pdv al econom.nationale mk este privit ca un proces ce influenteaza deplasarea marfurilor de la producator la consum.In aceasta viziune,mk indeplineste functia de promovare si de plasament. b)Din pdv al firmei de afaceri,mkului i se mai atribuie f.de pret si de produs c)dpdv al consumatorului mk este o activit menita sa sustina dezvoltarea unei societati mai sanatoase. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Esenta marketingului Profesor: Salter Alexandru