1.Business to Business Marketing:definitia. 2.Cercetarea pietei B2B. 3.Tipuri de studii utilizate pe piata B2B. 4. Particularitati ale Politicii de Promovare in Business-to-Business Marketing. Paralela cu Business-to-Consumer Marketing. 5.Comunicarea in B2B. 6. Studiu de caz – B2B sparge calupul clasic de la Super Bowl. 7. Anexa nr. 1. – Receptionarea mesajului in B2C - Principiul Piramidei; Anexa nr. 2. – Receptionarea mesajului in B2B – Principiul icebergului. 8.Concluzie. 9.Bibliografie. Business to Business Marketing: - termenul a fost dezvoltat la mijlocul anilor 50 – începutul anilor 60; - are în vedere acţiunile de marketing specifice firmelor care îşi vând produsele şi/sau serviciile altor firme sau organizaţii; - segment al comertului electronic care acopera afacerile intre intreprinderi; B2B poate avea loc: a. intre un cumparator si un vanzator; b. intre mai multi cumparatori si un vanzator (spre exemplu licitatia de vanzare pe internet); c. intre un cumparator si mai multi vanzatori (licitatia de cumparare pe internet); d. intre mai multi cumparatori si mai multi vanzatori (spre exemplu cazul bursei comerciale pe internet). ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Business to Business Marketing Profesor: Salter Alexandru