Tema V : Meniul ca ofertă a întreprinderii de restauraţie Tema VI: Structura funcţională a unităţilor de restauraţie. Dotările cu utilaje şi echipamente Tema VIII: Organizarea activităţilor d
1. Tour-operatorii pe piaţa produselor turistice . 2. Produse turistice oferite de tour-operatori. Strategii de vînzare ale tour-operatorilor 3. Concepte şi tipologie. agenţiei de turism. 4. Structura şi operaţiunile
1. Produsul turistic. Continut, caracteristici generale 2. Clasificarea produselor turistice 3. Etapele conceperii unui produs turistic 4. Sezonalitatea produsului turistic
1. Industria turistică în cadrul industriei ospitalităţii. 2. Agenţii economici din turism. 3. Realizarea sistemului logistic în cadrul industriei turistice.
1. Forme specializate de deservire a clientilor. 2. Tehnici de aranjare a mesei. Destinatia tacimurilor. 3. Specificul deservirii clientilor cu bucate si bauturi solicitate. 4. Aranjarea meselor pentru banchete si divers
Organizarea deservirii Alegerea veselei Cum se mănâncă şi cum se servesc diferite feluri de bucate Felurile de băuturi, care se servesc la diferite tipuri de bucate Feţele de masă, şerveţelele şi florile Tipuri de s
Tema I: Generalităţi privind economia întreprinderii de restauraţie Tema II: Tipologia întreprinderilor de restauraţie Tema III: Studiul pieţei serviciului de restauraţie Tema IV: Planificarea activităţii la întreprin
1. Introducere în sistemul de catering. 1.1. Definire şi tipurile de sisteme de catering. 1.2. Succesiunea operaţiunilor în cadrul acestui sistem. 2. Sistemele de producţie continue. 3. Sistemul servire a preparatelo