1. Tour-operatorii pe piaţa produselor turistice . 2. Produse turistice oferite de tour-operatori. Strategii de vînzare ale tour-operatorilor 3. Concepte şi tipologie. agenţiei de turism. 4. Structura şi operaţiunile agenţiei de turism 5. Procedura de licenţiere şi înfiinţare a unei agenţii de turism in Republica Moldova. 6. Standardizarea şi documentarea în turism. Certificarea serviciilor turistice. 1. Tour-operatorii pe piaţa produselor turistice In industria turistica, tour-operatorii pot fi consideraţi după unii specialist drept angrosişti. Spre deosebire de agenţiile de voiaj, tour-operatorii sunt întreprinderi de mari dimensiuni, puternic concentrate pe plan naţional si internaţional, atât pe orizontală, cat si pe verticală". Tour-operatorii se diferenţiază după nivelul de integrare a produselor turistice si după capacitatea lor de oferta. De asemenea, ei se pot diferenţia după poziţionare, după destinaţie, după profilul socio-demografic al clientelei, după activităţile oferite. Tour-operatorii - sunt întreprinderi turistice comerciale specializate în crearea de voiaje forfetare. În categoria tour-operatorilor intră şi companiile maritime, produsul oferit de acestea fiind croaziera, o formă de tour cu vaporul care apelează, pentru asigurarea cazării, la hotel. Croazierele vizează un pachet de servicii de vacanţă prestate în cadrul unui hotel plutitor. Relaxarea totală şi varietatea porturilor vizitate sunt condiţiile principale puse de mulţi turişti, iar companiile care asigură aceste croaziere sunt foarte solicitate. Croazierele prezintă câteva avantaje pentru turişti: • servirea mesei se poate face 24 de ore din 24, de la un mic dejun consistent la cină; • un steward se ocupă de cel mult doi pasageri; • turiştii au o gamă largă de posibilităţi de divertisment: baruri, restaurante, sală de fitness, cinema şi cazino.
Comentariul tau va fi primul
Curs: Agenţii economici în turism Profesor: Ambros Mariana