Tema 1: Conceptul de mk si functiile lui in economia de piata. Aparitia si dezvoltarea mk- dupa unele datary mk apare in 1900 prima actiune ii apartine lui jon aston cu promovarea palariilor pe strada in 1790. In 1825 i
Constituie organizarea activităţii de marketing. 12.1. Organizarea - funcţie a procesului de management Conducerea activităţii de marketing presupune previzionarea, organizarea şi coordonarea ei
1.Esenta si rolul politicii de pret Pretul-o suma de bani pe care cumparatorul o accepta si este dispus sa o acorde vinzatorului in schimbul produsului sau serviciului cumparat.este singura comp.a pol de mk care adduce
1. Conceptul politicii de produs Bun economic repr un obiect tangibil sau un serviciu intangibil realizat in timp si spatiu care prin proprietatile sale functionale (fizice,chimice) sau de imagine (culoare,asect,nume
1. Esenta si continutul politicii de MK Prin politici de MK , avind ca nuclu strategii de piata, intreprinderea isi defineste pozitia fata de problemele produsului, pretului, distributiei si promovarii. Politici de MK
1) Continutul , rolul si sfera invetiilor de piata Cel mai mult sint supuse cercetarii fenomenele ce intervin pe piata.D, S, preturi, tarife.In domeniul cercetarii studiile pot cuprinde dimensiunile si structurile cerer
.................................................................
TEMA 4. CERCETAREA DE MARKETING 1. Conţinutul, domeniile și tipologia cercetărilor de Marketing. 2. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor de Marketing. 3. Metode şi tehnici de cercetare de Marketing. 1. Conţinutul
...........................................................
1.Continutul si rolul mediului de MK Mediul de MK-rta totalitatea fortelor si conditiilor interne si externe in cadrul si sub influenta carora intrep.isi desfasoara activitatea. Mediul intern al firmei-rta ansamblul co
Tema 1:Conceptele MK-ului.Functiile in economia de piata 1.Aparitia si dezvoltarea MK 1790-palarii(new York) a fost angajat artist sa faca demonstratia 1915 in publicatie apare cuv marketing; in Md -1989 In evolutia
-----------------------------------------------
Lecţia 3 REFORMA AGRARĂ ŞI RELANSAREA AGRICULTURII REPUBLICII MOLDOVA • Peste 45% din populaţia sa activă este implicată direct în agricultură, care constituie 30% din PIB-ul ţării. • Primele semne de creştere a sec
Orientarea spre productie (tehnologica) -productia de bunuri este destinata nevoilor fund. Ale omului -tot ceea ce putem produce putem vinde -mk indeplineste functia de facturarea si vinzare Orientarea promovarii (sp
Fituici pentru ex la mk bilete