Tema 8 Politica de produs in mixul de marketing - Paic Mihail

FITUICIUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

1. Conceptul politicii de produs Bun economic repr un obiect tangibil sau un serviciu intangibil realizat in timp si spatiu care prin proprietatile sale functionale (fizice,chimice) sau de imagine (culoare,asect,nume) poate sa satisfaca anumita nevoie. Tema 3 Elementele tangibile decurg din substanta materiala a prod(fizice, chimice, de performanta Elementele corporale\intangibile se circumscriu in ambianta produsului si se refera la culoare ,design,ambalaj,mod de prezentare,nume,pret etc. In conceptia de MK Produsul repr un bun,serviciu sau idee care furnizeaza un ansamblu complex de prestatii si de satisfactii atit tehnico-functionale , cit si afective(emotionale), psihosociale.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Fituici: Tema 8 Politica de produs in mixul de marketing Profesor: Paic Mihail