Tema 1:Conceptele MK-ului.Functiile in economia de piata 1.Aparitia si dezvoltarea MK 1790-palarii(new York) a fost angajat artist sa faca demonstratia 1915 in publicatie apare cuv marketing; in Md -1989 In evolutia sa MK trece prin 3 etape: 1)Orientarea tehnologica spre productie.(1900-1930) Caracteristicile:a)Productia de serie si in masa in special de produse destinate satisfacerii nevoilor; b)Obiectivul principal al MK este de a obtine produse destinate la costuri minime pe baza unei organizari minutioase a procesului de productie; c)In conditiile unei concurente slabe nu erau necesare eforturi deosebite de MK. 2)Orientarea promovarii spre vinzare(1930-1950)-preocuparea de baza consta in a identifica cumparatorii pt produse fabricate prin eforturi sustinute de promovarea vinzarilor.Obiectivul central consta in a convinge cumparatorii potentiali sa cumpere tot mai mult pt a recupera cit mai rapid fondurile investite.
Comentariul tau va fi primul
22:43Fituici: Tema 1:Conceptele Marketingului.Functiile in economia de piata .Aparitia si dezvoltarea MK Profesor: Paic Mihail