#
Capitolul 1 Mercologia obiect si domeniu de stiudiu Varietatea mare a nevoilor a determinat o diversificare accentuatã a produselor si serviciilor existente la un moment dat pe piatã. Studiul produselor din punct
3. Politica de protecţie a consumatorilor pe plan naţional şi internaţional. 4. Tipuri de clasificări şi codificări ale mărfurilor. 5. Proprietățile consumiste care condiționează utilitatea mărfurilor: gruparea și car
Capitolele cursului: 1. Obiectul si metoda merceologiei 2. Proprietatile generale ale marfurilor(caracteristicile de calitate) 3. Calitologia : stiinta calitatii marfurilor - Calitatea serviciilor - Calitatea produs
Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie MerceologieMerceologieMerceologie Merceologie Merceologie MerceologieMerceologieMerceologie Merceologie Merceologie Merceol
Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie Merceologie
Merceologie merceologie
35.Mărfuri ceramică – generalităţi, clasificare, sortiment, calitate, particularităţile expertizei. Ceramica este un produs argilos multicompozitional,supus tratamentului termic.In urma prelucrarii termice ceramic obtin
1. Abordări actuale în ştiinţa mărfurilor:continutul de baza al Mce ;obiectele si subiectele ale Mce.Principiile şi metodele merceologiei. Merceologia s-a dezvoltat şi a evoluat ca disciplină cu reflexive comercială
1. Abordări actuale în ştiinţa mărfurilor: conţinutul de bază al merceologiei; obiectivele, sarcinile, principiile şi metodele merceologiei. 2. Concept despre marfă şi valorile de întrebuinţare ale mărfurilor. Categor
Expert-intrebari-examen
Clasificare- operatialogicaprin care obictelesuntordonatesigrupate in clasesaualtesubdiviziunidupaanumitecriterii . Criteriul de clasificare – caracteristicaconcretadupa care se realizeazaclasificarea(sistematizarea).
1. Merceologia ca stiinta :obiectul ,metodele,sarcinile si continutul de baza al merceologiei. 2.Clasificarea marfurilor:semnificatia si necesitatea:sarcinile:metodele:tipurile de clasificari si criteriile
1. Semnificaţia şi obiectul de studiu al Merceologiei şi expertizei mărfurilor nealimentare. Termenul de "expertiză" derivă din latinescul "experior" (a incerca, a proba) şi are semnificaţia de cercetare a unei problem
Considerand produsele ca sisteme de structuri si functii, merceologia aplica o serie de metode de cercetare, in conditiile respectarii a trei principii de baza: a) stabilirea concordantei dintre necesitate si produs, r