Fituici la Marketingul Serviciilor

17 din 7

docx Cerinte proiect la marketingul serviciilor

I. De realizat o prezentare cu conţinut practic pe una din temele (max. 4 pag. A4): - politica de personal în cadrul companiei de servicii … - conţinutul mix-ului de MK în cadrul firmei prestatoare de servicii … - te

docx Concept de inovare

Conceptul de inovare Din punct de vedere practic, în ţările dezvoltate este analizat fenomenul de inovare în raport cu conceptul de transfer tehnologic, pe baza experienţei şi a cunoştinţelor

docx Conceptul conținutul și specificul politicii de evidențe materiale în servicii

Fiind unul din domeniile în care rezultatul final sunt bunurile nemateriale, în servicii intangibilitatea condiționează crearea unui rezultat sub formă nematerială, adică activități, acțiuni, facilități, beneficii și uti

doc Clasificarea serviciilor

Oferta de servicii a firmelor cuprinde elemente mai mult sau mai puţin definite, iar ca rezultat se pot distinge: 1. produs simplu – concretizat în bun tangibil, existenţa materială a căruia nu presupune necesitatea unu

doc MARKETINGUL SERVICIILOR

MARKETINGUL SERVICIILOR Evoluţia marketingului serviciilor Secolul XX s-a identificat cu o adevărată „explozie” a serviciilor datorată mai multor cauze. O primă cauză a fost creşterea fără precedent a concurenţei

docx Politicile traditionale ale MK serviciilor

Politica de produs- tot activitatilor tangibile siintangibile prin care se permite obtinerea unor utilitati de natura sociala ,psihologica sau functional si asiura satisfacerea unor nevoi de servicii .aspectele pol de pr

doc Mk serviciilor copiute

Mk serviciilor apare si se dezv ca conditie de completare a consumului de alte bunurisi crearea de “plus-valoare”. Aceasta ar insemna pt companie asigurarea de oferta diferentiata si profituri,iar pt consumatori suprasat