CONCEPTUL DE ORGANIZARE Organizarea reprezintă un proces esenţial al activităţii într-o întreprindere şi depinde de capacitatea întreprinzătorului de a asigura gruparea proceselor de muncă pe formaţii de lucru, comparti
Rolul important al motivaţiei pentru organizaţie, este determinat de faptul că rezultatele bune, satisfacţiile profesionale şi relaţiile interpersonale din cadrul grupului sunt generate, în mare parte, de interesul manif
Conflictul organizational
Stiluri de conducere - Tipuri de manageri
Functia de motivare Formele, fazele motivatiei
Analiza strategica SWOT a unei intreprinderi/organizatii 1. Semnificatia termenului SWOT In lucrarea sa clasica din 1916, “ Administration industrielle et générale”, unde trata doctrina gestionarii organizatiilor, si
Ce este comunicarea Comunicarea se definește ca fiind un transfer de informații de la un emitent (expeditor) la un primitor (receptor) în condițiile înțelegerii corecte de către primitor a conținutului mesajului Co
Pe lângă un pachet salarial bun, pentru un angajat va conta mediul de lucru şi felul în care i se facilitează accesul la dezvoltare Dezvoltarea unei comunităţi în care angajatul să se simtă parte din structura organizaţi
Organizarea reprezintă un proces esenţial al activităţii într-o întreprindere şi depinde de capacitatea întreprinzătorului de a asigura gruparea proceselor de muncă pe formaţii de lucru, compartimente pentru simplificar
Produsul final al muncii managerilor il constituie decizia si actiunea” Peter Drucker Decizia constituie fundamentul activităţilor de management in instituţii şi firme. Pe această bază se concep şi se conduc, in mod conş
Comunicarea se definește ca fiind un transfer de informații de la un emitent (expeditor) la un primitor (receptor) în condițiile înțelegerii corecte de către primitor a conținutului mesajului Comunicarea este un proces d
Director Vanzari ‘Roberta Calze & Collant’ Descriere Directorul de vanzari raporteaza direct patronului Robert Erbasu si periodic consiliului director al firmei. El supervizeaza administrarea vanzarilor, distributia si
Principiile de analiză a riscurilor Mărimea pierderilor de la influenţa diferitor tipuri de risc este independentă. Realizarea unui tip de risc nu tot timpul conduce la mărirea sau reducerea probabilităţii de apari
Arborii decizionali1 sunt o metodă de asistare specifică Managementului de Proiect. Luarea celei mai bune decizii estefactorul cheie pentru succesul atingerii obiectivelor. Se poate aplica în toate domeniile, chiar şi în