Comunicarea se definește ca fiind un transfer de informații de la un emitent (expeditor) la un primitor (receptor) în condițiile înțelegerii corecte de către primitor a conținutului mesajului Comunicarea este un proces de transmitere a informațiilor, sub forma mesajelor simbolice, între două sau mai multe persoane, unele cu statut de emițător, altele cu statut de receptor, prin intermediul unor canale specifice Eficacitatea comunicației implică realizarea aceluiași înțeles la cei doi subiecți – emitent și primitor, a semnificației mesajului ce face obiectul comunicării. Dacă este prezentă înțelegerea comună a mesajului afirmăm că are loc o comunicare efectivă. Funcția și scopul comunicării într-o organizație Funcția comunicării este aceea de a unifica activitățile organizației. Scopul comunicării într-o organizație este acela de a duce la schimbări, de a influența acțiunile ce asigură prosperitatea organizației. Comunicarea este vitală pentru funcționarea internă a organizației deoarece ea integrează funcțiile manageriale. Comunicarea leagă organizația cu mediul său exterior. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Comunicarea manageriala Profesor: Vornovitchi Diana