Cursuri Solomatin Ala

115 din 92

doc Lehgea cu privire la asigurari

Legea cu privire la asig

doc Suport curs Tehnici de vanzari

George Butunoiu Tehnici de vânzare Curs pentru agenţii de vânzări All Educaţional Mulţi îşi vor spune, probabil: "Cee, un curs de tehnici de vânzare? Pai, eu ştiu foarte bine cum trebuie luat clientul Să înveţe

docx Tehnici de vanzari

1. Forţa de vânzare. Concept, rolul, funcţiile în cadrul întreprinderii. 2. Gestiunea forţelor de vânzare. Obiectivele principale ale forţei de vânzare şi fixarea lor. 3. Gestiunea forţelor de vânzare. Organizarea forţ

ppt Politica de distribuţie

Conţinutul şi rolul distribuţiei. Dimensiunile şi categoriile canalelor de distribuţie. Tipologia intermediarilor Alternative strategice de distribuţie.

xlsx Teorie economica

Probleme de economie rezolvate

docx Masurarea-si-scalarea-fenomenelor economice

Masurarea-si-scalarea-fenomenelor economice

pdf Cercetare de marketing.Tot cursul

1111111111111111111111111111111

doc Cercetarile de marketing

Scalarea si esalonarea in cercetarile de marketing

doc Marketing general

Carte scrisa de Belostecinic

pdf Politici de Marketing

Toate temele ce tin de politica de mk

doc Subiecte la examenul tehnici de vinzari

Forţa de vânzare. Concept, rolul, funcţiile în cadrul întreprinderii. Gestiunea forţelor de vânzare. Fixarea obiectivelor fortei de vanzare. Gestiunea forţelor de vânzare. Organizarea forţelor de vânzare. Gestiunea fo

doc Politica promotionala a firmei

Rolul promovarii in marketing FORME DE PROMOVARE A PRODUSELOR Publicitatea Promovarea Vanzarilor Stimularea consumatorilor de a cumpara OBIECTIVELE ACTIVITATII DE RELATII PUBLICE FORTA DE VANZARE CONTRACTUL DE PUBLIC

docx Obiectivele si principiile marketingului

Unul dintre cele mai importante domenii ale economiei moderne il constituie comertul,el devenind elemental principal al economiei de piata. Notiunea de comert are un continut complex,determinand o fun

docx Conceptul de marketing în economia de piaţă

1.1 Definiţii generale ale marketingului 1.2 Apariţia şi dezvoltarea marketingului 1.3 Funcţiile şi principiile de marketing 1.1 Definiţii generale ale marketingului Termen de origine anglo-saxonă, substantivizat din p

doc Studierea comportamentului consumatorului

1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei consumatorului ***********************************