1. Forţa de vânzare. Concept, rolul, funcţiile în cadrul întreprinderii. 2. Gestiunea forţelor de vânzare. Obiectivele principale ale forţei de vânzare şi fixarea lor. 3. Gestiunea forţelor de vânzare. Organizarea forţelor de vânzare, forme de organizare. 4. Gestiunea forţelor de vânzare. Determinarea mărimii forţei de vânzare. 5. Determinarea nivelului vânzărilor pentru fiecare reprezentant al forţelor de vânzare. 6. Stabilirea teritoriului unui agent comercial. 7. Determinarea itinerariilor deplasărilor agentului comercial. 8. Recrutarea şi angajarea membrilor forţelor de vânzare: metode de recrutare, 9. Procesul de selecţie a personalului de vânzări. 10.Instruirea personalului de vânzări: rolul, forme, conţinutul programului
Comentariul tau va fi primul
10:11Curs: Tehnici de vanzari Profesor: Solomatin Ala