Marketing social-politic
1. Apariţia şi dezvoltarea marketingului social-politic. 2. Conceptul de marketing social. 3. Sfera de cuprindere a marketingului social. 4. Definirea marketingului politic. 5. Specializările marketingului politic.
1. Definirea pieţei organizaţiilor sociale şi politice. 2. Cererea şi oferta pe piaţa organizaţiilor sociale şi politice. 3. Trăsături specifice ale pieţei organizaţiilor sociale şi politice.
1. Politica de produs în marketingul politic 2. Structura şi funcţiile imaginii politice 3. Politica de produs a organizaţiilor sociale 1. Politica de produs în marketingul politic În marketingul electoral, produ
Marketing social politic
Micro- si macro-mediul de mk al unei organizatii sociale
Există numeroase critici aduse practicilor de marketing aplicat în domeniul religios, printre acestea cele mai frecvente incluzând: 1. Marketingul iroseşte banii oferiţi lui Dumnezeu de către enoriaşi/membri. Argumente
1.1. Definirea conceptului de marketing international 1.2. Motivatia marketingului international 1.3. Riscurile implicării in marketingul international 1.4. Forme de pătrundere pe pietele internaŃionale 1.4.1. Exportul 1
copiute examen mk soc-pol
În Republica Moldova integrarea europeană a devenit un subiect pe cît de mediatizat, pe atît şi de controversat. Dezbaterile generate pe acest subiect s-au axat în mare parte pe oportunitatea integrării europene a unui s