Marketingul direct pe internet - Siscan Ecaterina

CURSUniversitate UTM Caiet Marketing Direct

preview iconExtras din document

Particularităţile marketingului direct pe Internet Utilizarea e-mailului în campaniile de marketing direct Reclama tip banner – ca instrument de marketing direct pe Internet Companiile utilizează Internetul ca: un mediu pentru publicitate un canal de marketing şi vânzări un mediu de distribuţie. Avantajele pe care le oferă Internetul diferitor grupuri de utilizatori: Consumatorii: Comoditate Spectru larg de prezentare a produselor şi serviciilor Lipsa presiunii asupra consumatorului Rapiditatea Confidenţialitatea Companiile: Extinderea pieţei Atragerea atenţiei Servicii noi Reducerea costurilor Marketerii: Adaptarea rapidă la conjunctura pieţei Costuri mai reduse Comoditatea contactării cu clienţii Evaluarea exactă a auditoriului ţintă Principalele instrumente de marketing on-line sunt: e-mail marketingul comerţul electronic publicitatea on-line utilizarea site-urilor grupurile de discuţii Marketingul on-line funcţionează eficient fie la nivelul unor nişe de piaţă fie în cadrul unor campanii integrate (multicanal) de marketing direct ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Marketingul direct pe internet Profesor: Siscan Ecaterina