Termenul de marketing industrial desemneaza aplicatile specifice ale MK in cadrul activitatii desfasurate de catre firmele care isi vand produsele altor firme, iar acestea le vor transforma in produse finite care sunt ap
Esenta si continutul marketingului. Premisele aparitiei marketingului Dezvoltarea intensiva si extensiva a marketingului Principiile si functiile marketingului Domeniile si specializarea marketingului.Esenta conceptu
PLAN NATIONAL VOLUMUL TOTAL AL PRESTATIILOR Numarul de sosiri ale vizitatorilor straini in RM si de plecari ale vizitatorilor moldoveni in strainatate, prin intermediul agentiilor de turism si turoperatorilor, persoane:
Segmentarea pietei in viziunea de merketing
Nu are descriere.
Plan de afaceri .Firma de organizare a evenimentelor
Segmentarea pieţei consumatorilor industriali şi poziţionarea pe un segment de piaţă 6.1 Bazele segmentarii pietelor industriale: posibilitati de segmentare 6.2 Organizarea procesului de segmentare 6.3 Pozitionarea
Identificarea punctelor tari şi slabe, a oportunităţilor şi riscurilor Identificarea punctelor tari şi slabe Identificarea punctelor tari şi a punctelor slabe este rezultatul analizei mediului intern al companiei i
Acest document prezintăorientări referitoare la modul în care Comisia evaluează concentrările în care întreprinderile respective acționeazăpe piețe relevante distincte. În prezentul document, aceste concentrări vor fi nu
4.1 Conţinutul, domeniile şi tipologia cercetărilor de marketing. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor de marketing. 4.2 Metode şi tehnici de cercetare în marketing. Investigarea surselor secundare. Metode de cerceta
1. Importanţa şi necesitatea creării de produse noi 2. Etapele procesului de creare a produsului nou