4.1 Conţinutul, domeniile şi tipologia cercetărilor de marketing. Organizarea şi desfăşurarea cercetărilor de marketing. 4.2 Metode şi tehnici de cercetare în marketing. Investigarea surselor secundare. Metode de cercetare directă: observaţia, studii calitative (motivaţionale), ancheta, experimentul, simularea. 4.3 Particularităţile cercetarii cererii si ofertei de marfuri si servicii in marketing industrial • Cercetarea de marketing industrial implică toate activităţile legate de furnizarea de informaţii, din interiorul companiei industriale şi din mediul exterior, factorii de decizie pentru recunoaşterea, analiza şi rezolvarea problemelor şi oportunităţilor din piaţa industrială. • Cercetarea de piaţă industrială reprezintă partea cercetării de marketing industrial referitoare la culegerea informaţiilor legate de tendinţele comportamentului consumatorului industrial şi ale pieţei produselor şi serviciilor industriale. Realizarea cercetărilor pe piaţa industrială implică importante consumuri de resurse, iar decizia pentru iniţierea unui astfel de proiect implică un proces de analiză. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Cercetarea de marketing industrial Obiect: Marketing Industrial