Intrebari si raspunsuri subiecte examen la marketing B to B - Marketing Industrial

CURSUniversitate ASEM Profesor Savciuc Oxana

preview iconExtras din document

Esenta si continutul marketingului. Premisele aparitiei marketingului Dezvoltarea intensiva si extensiva a marketingului Principiile si functiile marketingului Domeniile si specializarea marketingului.Esenta conceptului de marketing industrial(Bussines to bussines) Critica marketingului Continutul si rolul mediului de marketing al intreprinderii.Micromediul de marketing Al intreprinderii si rolul lui la luarea decizilor de MKL .8) macromediul de marketing al intreprinderii si rorlul ei la luarea deciziilor de MKL. Notiunea de piata in viziunea de MKL.tipologia pietelor.Continutul pietei intreprinderii. Piaţa întreprinderii şi piaţa produsului.Sfera si profitul pietei intreprinderii.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Intrebari si raspunsuri subiecte examen la marketing B to B Obiect: Marketing Industrial