Cursuri la Marketing Bancar

112 din 12

doc Strategia de produs

Strategia de produs vljufytsdagaja;johj;oajajapfap'fkafgkvb\Flb,\F"lb. mflmbv;'f,b'f;,b

doc Marketing bancar

Curs la marketing bancar

doc Elementele de performenta in marketingul bancar

9.1. Responsabilitatea activităţii de marketing 9.2. Grija fata de client 9.3. Calitatea serviciilor 9.4. Managementul serviciilor si monitorizarea standardelor de performanta 9.5. Auditul de marketing

doc Brandingul bancar si comunicarea in marketingul bancar

6.1. Brandingul bancar 6.2. Forme de comunicare în marketing 6.3. Planificarea unei campanii promotionale 6.4. Abordările moderne ale publicităţii bancare 6.5. Alte instrumente promotionale Brandingul reprezintă o a

doc Procesul de elaborare si implementare a produselor bancare noi

8.1. Creativitate şi inovare în sectorul serviciilor bancare 8.2. Conceptul general al produselor bancare noi 8.3. Clasificarea inovaţiilor bancare 8.4. Procesul de elaborare şi implementare a produselor bancare noi

doc Managementul calitatii produselor bancare

7.1. Conceptul general al produselor bancare 7.2. Principalele motivaţii ale managementului calităţii serviciilor bancare 7.3. Gestiunea calităţii produselor bancare 7.4. Reclamaţiile clienţilor - sursă de ameliorare

doc Brandingul bancar

Brandingul reprezintă o activitate de marketing legată de crearea preferinţei de lungă durată faţă de marfa unei firme; se realizează în procesul influenţei consumatorului cu marca comercială, ambalaj, adresărilor public

doc Strategiile si politicile de marketing bancar

5.1. Strategia si planul de marketing financiar bancar 5.2. Politicile de marketing bancar Politica de produs Politica de pret Politica de comercializare Politica de comunicare

doc Mediul de marketing si canalele de distributie ale produselor bancare

3.1. Factori de influenta a comportamentului clientului persoana fizica 3.2. Etapele deciziei de cumparare a clientului persoana fizica 3.3. Canale de distributie proprii produselor si serviciilor financiar-bancare

doc Bazele conceptuale ale gestiunii relatiilor dintre banca si client prin prisma conceptiilor de marketing

În urma examinării lucrărilor specialiştilor în domeniul managementului şi marketingului bancar, s-a ajuns la concluzia, că formarea relaţiilor client bancă începe cu dezvăluirea informaţiei bancare către client, care l

docx Conceptiile de baza ale marketingului bancar

Unii autori români, de exemplu Iuliana Cetină, tratează problema abordată prin prisma mixului de marketing în sectorul bancar, prin care se definesc elementele pe care o organizaţie le poate controla şi care pot fi utili

doc Conceptul general al marketingului bancar

Privire generală asupra marketingului bancar Necesitatea marketingului în sectorul financiar-bancar Premisele apariţiei marketingului bancar. Particularitatile marketingului financiar-bancar Principiile generale ale mark