Privire generală asupra marketingului bancar Necesitatea marketingului în sectorul financiar-bancar Premisele apariţiei marketingului bancar. Particularitatile marketingului financiar-bancar Principiile generale ale marketingului bancar Funcţiile de bază ale marketingului bancar Procedeele de bază ale marketingului bancar Sarcnile de bază ale marketingului în bancă Esenţa marketingului bancar • Marketingul bancar este managementul proceselor care conduc la satisfacerea necesităţilor financiare ale clienţilor într-o manieră profitabilă pentru bancă. • Totalitatea acţiunilor întreprinse de instituţia financiar bancară în vederea investigării şi cercetării pieţei, adaptarea produselor şi serviciilor la cerinţele pieţei sau a segmentelor de piaţă deţinute sau pe care intenţionează să pătrundă, crearea, promovarea şi lansarea unor produse noi, influenţarea pieţei şi a clientelei, cu scopul realizării obiectivelor imediate sau de perspectivă ale băncii. • Marketingul bancar este o căutare a celor mai convenabile pieţe (existente şi viitoare) a produselor bancare, luînd în considerare necesităţile reale ale clientelei. • Marketingul este un program complex de comportament al băncii, care include două aspecte de bază: elaborarea tacticii şi strategiei băncii şi determinarea mijloacelor de influenţare a pieţei (planificarea locului băncii pe piaţă şi a măsurilor concrete de realizare a planurilor). • Partea generală a marketingului, care se referă la întrbările principiale ale dezvoltării băncii, include analiza pieţei, sarcinile strategiei şi sarcinile băncii legate de dezvoltare. • Marketingul în sfera bancară trebuie să fie orientat la studierea pieţei resurselor creditare, analiza stării financiare a clienţilor şi prognozarea în această bază, atragerea depozitelor la bancă şi formarea comportamentului ulterior al băncii. • Marketingul bancar este un subsitem al gestiunii, care include studierea experienţei pieţei în anii precedenţi şi experienţei acumulate în firmele comerciale şi de producţie; sistematizarea metodelor aplicate şi noi de dezvoltare a pieţei; elaborarea criteriilor noi pentru rezolvarea problemelor legate de planificarea strategică şi tactică. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Conceptul general al marketingului bancar Obiect: Marketing Bancar