Brandingul reprezintă o activitate de marketing legată de crearea preferinţei de lungă durată faţă de marfa unei firme; se realizează în procesul influenţei consumatorului cu marca comercială, ambalaj, adresărilor publicitare, care evidenţiază marfa între produsele concurenţilor şi care creează imaginea ei.[2] Astăzi brandurile sunt cele mai valoroase active în business. Acestea determină cererea, motivează personalul, ridică siguranţa partenerilor de afaceri şi reasigură pieţele financiare. Este necesar de a recunoaşte importanţa brandului la luarea deciziilor strategice.[3] Brandingul este întregul proces legat de crearea numelui şi imaginii unicale ale produsului (bun sau serviciu) în mintea consumatorilor, prin intermediul unor campanii de publicitate, cu o temă consecventă. Brandingul urmăreşte să stabilească o prezenţă semnificativă şi diferenţiate pe piaţă, care atrage şi reţine clienţii fideli. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Brandingul bancar Obiect: Marketing Bancar