6.1. Brandingul bancar 6.2. Forme de comunicare în marketing 6.3. Planificarea unei campanii promotionale 6.4. Abordările moderne ale publicităţii bancare 6.5. Alte instrumente promotionale Brandingul reprezintă o activitate de marketing legată de crearea preferinţei de lungă durată faţă de marfa unei firme; se realizează în procesul influenţei consumatorului cu marca comercială, ambalaj, adresărilor publicitare, care evidenţiază marfa între produsele concurenţilor şi care creează imaginea ei. Astăzi brandurile sunt cele mai valoroase active în business. Acestea determină cererea, motivează personalul, ridică siguranţa partenerilor de afaceri şi reasigură pieţele financiare. Este necesar de a recunoaşte importanţa brandului la luarea deciziilor strategice. Brandingul este întregul proces legat de crearea numelui şi imaginii unicale ale produsului (bun sau serviciu) în mintea consumatorilor, prin intermediul unor campanii de publicitate, cu o temă consecventă. Brandingul urmăreşte să stabilească o prezenţă semnificativă şi diferenţiate pe piaţă, care atrage şi reţine clienţii fideli. ...
Comentariul tau va fi primul
21:51Curs: Brandingul bancar si comunicarea in marketingul bancar Obiect: Marketing Bancar