??????????????????,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
MM................................................................
1.Definirea culturii 2. Abordarea managementului structurilor multiculturale de catre Geert Hofstede
Cultura afacerilor
Cultura organizaţională reprezintă un sistem de valori şi norme care sunt partajate de toţi membrii organizaţiei şi determină comportamentul lor şi caracterul activităţii firmei. Primele studii în domeniu culturii
Dezvoltarea Durabila a Întreprinderii 1. Principiile dezvoltării durabile a unității economice 2. Definirea stakeholderilor 3. Managementul stakeholderilor
5.1.Grupurile în viaţa socială 5.2.Formarea grupurilor de muncă 5.3.Interacţiunea socială în cadrul organizaţional 5.4.Comportamentul indivizilor în grup 5.1.Grupurile în viaţa socială Din punct de vedere psihosociolog
1. Specificul satisfacţiei în muncă 2. Contribuţii cheie la satisfacţia în muncă 3. Consecinţele insatisfacţiei în muncă Munca este văzută de om nu ca simplu mijloc de obţinere a celor necesare, dar şi ca prilej de sati
2.1.Valori şi atitudini 2.2.Percepţii şi atribuire 2.3.Personalitate şi învăţare 2.1.Valori şi atitudini Valori Valorile sunt credinţe, preferinţe, puncte de vedere, înclinaţii care formează felul în care o persoană ab
1.1 Definirea conceptului de comportament organizaţional 1.2 Evoluția istorică al Comportamentului Organizațional 1.1. Definirea conceptului de comportament organizaţional Comportamentul Organizaţional (CO) se axează
Fundamentele culturii organizationale
Cultura organizaţională
Cultura-afacerilor-Covaş-Lilia