Cursuri la Bazele Marketingului

115 din 74

doc Distributie logistica

Politica de plasament şi distribuţia fizică (logistica) 1. Conţinutul şi rolul distribuţiei în mixul de marketing. 2. Canalele de distribuţie. 3. Distribuţia fizică sau logistica mărfurilor. -1- Distribuţia re

doc Основы менеджмента и маркетинга

Глава 1. Возникновение и развитие менеджмента Глава 2. Функции менеджмента. Глава 3. Кто такие менеджеры, и что они делают? Тема 4. Сущность маркетинга. Teмa 5. Товарная и ценовая политика фирмы Тема 6. Товародвиже

pdf Marketing,management

Philipp Kotler marketing,management

pdf Testul nr 1 la Merceologie

Bazele merceologiei amanuntit

pdf Bazele marketingului

B a z e l e m a r K t E N G U L U I

pdf Proiectarea campaniilor publicitare

La fel ca o campanie de Relaţii Publice, o campanie publicitară este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura că mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput şi, în f

pptx Cercetarea de marketing

1. Conţinutul, domeniile şi tipologia cercetărilor de marketing. 2. Organizarea cercetărilor de marketing. Cercetarea de marketing reprezintă o activitate prin intermediul căreea, cu ajutorul unor concepte, metode şi te

pptx Esenţa marketingului

1. Apariţia şi evoluţia marketingului. 2. Esenţa, principiile şi funcţiile marketingului. 3. Domeniile de aplicare a marketingului.

doc Managementul calitatii si controlului tehnic de calitate

Cap. I Probleme de baza ale calitatii produselor 1.1.Calitatea, notiune concreta, complexa, dinamica. 1.2.Caracteristici de calitate. 1.3.Standarde, norme, reglementari privind calitatea. 1.4.Indicatorii de caracterizar

doc Orientarea spre clienti in Marketing

1.Marketingul interactiv sau relaţional 2.Conceptul de orientare spre clienţi 3.Conceptul de fidelizare a clienţilor 3.1.Managementul fidelizării clienţilor 3.2.Fidelizarea clienţilor 3.3.Strategia de fidelizare a cli

docx Canalele si formulele distributiei

Canalele si formulele distributiei Analiza canalelor de distributie Analiza formulelor de distributie Pentru L. Stern si A.E. El Ansary , canalul este ansamblul institutiilor care are responsabilitatea de a asigura disp

pdf Relationship Marketing

With the growth of the internet and mobile platforms, relationship marketing has continued to evolve and move forward as technology opens more collaborative and social communication channels. This includes tools for mana

docx Mediul marketingului si analiza acestuia

2.1. De ce, cunoasterea mediului marketingului? 2.2. Ce se intelege prin “mediu de marketing” ? 2.3. Macromediul marketingului 2.4. Micromediul marketingului 2.5. Analiza mediului marketingului Pentru a comercializa cu

docx Mediul de marketing al intreprinderii

2.1. Micromediul de marketing 2.2. Macromediul de marketing Obiectivele capitolului: Dupa ce veti citi acest capitol, veti fi capabil sa: - evaluati mediul în care sunt luate deciziile de marketing în scopul desfasurari

doc Politica de distributie - un element cheie in marketing

Conceptul, continutul si rolul distributiei Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele întreprinderii.1 Conceptul de distr