1.Marketingul interactiv sau relaţional 2.Conceptul de orientare spre clienţi 3.Conceptul de fidelizare a clienţilor 3.1.Managementul fidelizării clienţilor 3.2.Fidelizarea clienţilor 3.3.Strategia de fidelizare a clienţilor 3.4.Stabilirea modalităţii de fidelizare a clienţilor 3.5.Gradualitatea activităţii de fidelizare 3.6.Consecinţele fidelizării clienţilor 4.Conceptul de satisfacţie a clientului Marketingul pentru clienţii existenţi include acţiunile care se desfăşoară în momentul contactului dintre prestator şi consumator, abordate în viziunea de marketing. Componenta centrală este produsul creat şi livrat(ambianţă, personal în contact, baza tehnico-materială, participarea clientului), acţiuni promoţionale,preţ efectiv şi distribuţie( preluarea comenzii, ordonarea cererii, organizarea plăţii). El se constituie într-o apropiere de marketingul bazat pe interacţiunea directă şi pe termen lung între piaţă şi personalul firmei. Urmăreşte crearea de valoare pentru client şi dezvoltarea relaţiei cu clientul astfel încât să existe o comunicare avantajoasă pentru ambele părţi implicate în procesul servucţiei. Un concept nou care implică dinamica relaţiei dintre client şi întreprindere este cel de orientare spre clienţi. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Orientarea spre clienti in Marketing Obiect: Bazele Marketingului