La fel ca o campanie de Relaţii Publice, o campanie publicitară este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura că mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput şi, în final, însuşit de către publicul-ţintă, specialiştii în publicitate abordează comunicarea într-un mod strategic, ceea ce înseamnă că vor ţine cont atît de caracteristicile produsului sau serviciului, cît şi de caracteristicile distribuitorilor şi ale cumpărătorilor acestora. Pe cît de simplu de înţeles este acest fapt, pe atît de des este el ignorat, mai ales în peisajul comercial încă ezitant al României de azi. În afară de unele mari companii, care, o dată cu implicarea lor în comerţul din ţara noastră, au adus (sau au format) şi specialişti în proiectarea campaniilor publicitare, există numeroase altele care, deşi au produse sau servicii de calitate, nu reuşesc să le impună în atenţia publicului, iar aceasta tocmai din lipsa unei strategii generale de marketing, care include, într-o anumită etapă a desfăşurării sale, şi o strategie publicitară. ...
Comentariul tau va fi primul
Curs: Proiectarea campaniilor publicitare Obiect: Bazele Marketingului