Cursuri la Agromarketing

115 din 123

jpg Cursla depozitare

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

jpg Curs 2

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

jpg Curs 1

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

ppt Curs Agromarketing (pe scurt)

Obiectivele Cursului CONCEPTUL ŞI FUNCŢIILE AGROMARKETINGULUI. EVOLUŢIA AGROMARKETINGULUI 2. CEREREA FINALĂ DE PRODUSE AGROALIMENTARE. CONSUMUL FAMILIAL ŞI CUMPĂRAREA DE PRODUSE ALIMENTARE 3. COMPORTAMEN

doc METODE ŞI TEHNICI ÎN AGROMARKETING

METODE ŞI TEHNICI ÎN AGROMARKETING Plan: 1. Caracteristica metodelor statistice aplicate în agromarketing 2. Metodele de determinare a factorului sezonier în agromarketing Prezentarea:

pdf Cererea finală de produse agroalimentare

1. Cererea finala: concept și măsurare 2. Elasticitatea cererii

pdf Agromarketing

Tema 1 la agromarketing

zip Teme la agromarketing

Curs la agromk cap 1-cap 11

pdf Agromarketing Capitolul 11

Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;

pdf Agromarketing Capitolul 10

Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;

pdf Agromarketing Capitolul 9

CAPITOLUL 9 DISTRIBU ,$352'86(/25$*52$/,0(17$5( Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWXOXL úL D IXQF LLORU GLVWULEX LHL SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD DYDQWDMHORU GLVWULEX LH

pdf Agromarketing Capitolul 8

Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWHORU GH FDOLWDWH úL VWDQGDUGL]DUH D SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHDGLIHUHQ LHULORUFDOLWDWLYHDOHSURGXVHORUDOLPHQWDUHúL a modalitã LORU

pdf Agromarketing Capitolul 7

Obiective • HIHFWXDUHD XQRU GHOLPLWmUL FRQFHSWXDOH úL FODVLILFmUL SULYLQG produsele agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD FRQVWUkQJHULORU SULYLQG SURVSH LPHD SURGXVHORU agroalimentare; •

pdf Agromarketing Capitolul 6

Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi

pdf Agromarketing Capitolul 5

Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi