Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWHORU GH FDOLWDWH úL VWDQGDUGL]DUH D SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHDGLIHUHQ LHULORUFDOLWDWLYHDOHSURGXVHORUDOLPHQWDUHúL a modalitã LORU GH SHUFHSHUH D DFHVWRUD GHFãtre diferite categorii de participDQ LGHSHILOLHUDGHSURGXV • vQ HOHJHUHD QHFHVLWã LL úL D PRGDOLWã LORU FRQFUHWH GH HWLFKHWDUH úL codificare a produselor alimentare; • HYLGHQ LHUHD PHWRGHORU GH FXDQWLILFDUH úL DQDOL]ã a mãrfurilor agroalimentare. 8.1 Conceptul de calitate CAPITOLUL 8 &$/,7$7($ù,67$1'$5',=$5($352'86(/25 AGROALIMENTARE Indiferent de ce activitã L GHVImúRDUm RULFH DJHQW HFRQRPLF trebuie sã aibã în vedere ca ceea ce oferã spre vânzare trebuie sã fie de bunã calitate. Dacã oferã spre vânzare un produs sau un serviciu care nu satisface pe consumator, atunci acesta se va vinde foarte greu, iar agentul economic, mai devreme sau mai târziu, va ajunge la faliment. 3RWULYLW GHILQL LHL GDWH GH 2UJDQL]D LD ,QWHUQD LRQDOã de Standardizare (prin standardul I.S.O. 8402 din 1994), calitatea
Comentariul tau va fi primul
19:09Curs: Agromarketing Capitolul 8 Obiect: Agromarketing