Agromarketing Capitolul 9 - Agromarketing

CURSUniversitate Universitatea Agrara de Stat din Moldova Profesor Dragan Dumitru

preview iconExtras din document

CAPITOLUL 9 DISTRIBU ,$352'86(/25$*52$/,0(17$5( Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWXOXL úL D IXQF LLORU GLVWULEX LHL SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD DYDQWDMHORU GLVWULEX LHL VSHFLDOL]DWH OD SURGXVHOH agroalimentare; • FXQRDúWHUHD SULQFLSDOHORU WLSXUL GH FLUFXLWH GH GLVWULEX LH D produselor agroalimentare; • prezentarea principalelor forme de comercializare a produselor DJURDOLPHQWDUHúLDWLSRORJLHLSLH HORUDJULFROHúLDOLPHQWDUH • vQ HOHJHUHDFRQ LQXWXOXLIXQF LLORUúLIRUPHORUFRPHU XOXLGHJURV úLGHGHWDLOFXSURGXVHDJURDOLPHQWDUH • prezentarea principalelor elemente privind reforma sistemului de GLVWULEX LHDSURGXVHORUDJURDOLPHQWDUHvQ5RPkQLD 9.1 &RQ LQXWXOFRPSOH[DOGLVWULEX LHL ÌQ ãrile în care sistemul agroalimentar func LRQHD]ã pe SULQFLSLLOHHFRQRPLHLGHSLD ã, filiera de produs începe de la “poarta” IHUPLHUXOXL SURGXFmWRUXOXL DJULFRO  úL VH ³vQFKHLH´ OD FRQVXPDWRU când produsul, prelucrat sau nu, ajunge pe masa acestuia. Pe tot acest

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Agromarketing Capitolul 9 Obiect: Agromarketing