Agromarketing Capitolul 11 - Agromarketing

CURSUniversitate Universitatea Agrara de Stat din Moldova Profesor Dragan Dumitru

preview iconExtras din document

Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare; • în elegerea modului de calcul al pre ului produselor agroalimentare. CAPITOLUL 10 STABILIREA PRE ULUI 10.1 Considera ii generale Pre ul reprezintã o variabilã complexã de marketing, cu ajutorul cãreia se pot concretiza obiectivele strategice ale firmei. Vom surprinde, pe parcursul acestui capitol, principalele tehnici de stabilire a pre urilor, tipurile de strategii pe care le adoptã firmele în ceea ce priveúte variabila pre , modalitã i concrete de calcul ale pre urilor produselor agroalimentare etc. Pre ul poate fi definit, în sens larg, ca o remunerare a eforturilor firmei/întreprinderii. Dintre elementele mixului de marketing, pre ul este singurul care se concretizeazã în realizarea de Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare; • în elegerea modului de calcul al pre ului produselor agroalimentare. CAPITOLUL 10 STABILIREA PRE ULUI 10.1 Considera ii generale Pre ul reprezintã o variabilã complexã de marketing, cu ajutorul cãreia se pot concretiza obiectivele strategice ale firmei. Vom surprinde, pe parcursul acestui capitol, principalele tehnici de stabilire a pre urilor, tipurile de strategii pe care le adoptã firmele în ceea ce priveúte variabila pre , modalitã i concrete de calcul ale pre urilor produselor agroalimentare etc. Pre ul poate fi definit, în sens larg, ca o remunerare a eforturilor firmei/întreprinderii. Dintre elementele mixului de marketing, pre ul este singurul care se concretizeazã în realizarea de

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Agromarketing Capitolul 11 Obiect: Agromarketing