MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
1. Cererea finala: concept și măsurare 2. Elasticitatea cererii
Tema 1 la agromarketing
Curs la agromk cap 1-cap 11
Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;
Obiective • cunoaúterea tehnicilor de stabilire a pre urilor produselor agroalimentare; • eviden ierea principalelor strategii de pre uri utilizate de cãtre întreprinderile agroalimentare;
CAPITOLUL 9 DISTRIBU ,$352'86(/25$*52$/,0(17$5( Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWXOXL úL D IXQF LLORU GLVWULEX LHL SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD DYDQWDMHORU GLVWULEX LH
Obiective • SUH]HQWDUHD FRQFHSWHORU GH FDOLWDWH úL VWDQGDUGL]DUH D SURGXVHORU agroalimentare; • HYLGHQ LHUHDGLIHUHQ LHULORUFDOLWDWLYHDOHSURGXVHORUDOLPHQWDUHúL a modalitã LORU
Obiective • HIHFWXDUHD XQRU GHOLPLWmUL FRQFHSWXDOH úL FODVLILFmUL SULYLQG produsele agroalimentare; • HYLGHQ LHUHD FRQVWUkQJHULORU SULYLQG SURVSH LPHD SURGXVHORU agroalimentare; •
Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi
Obiective: • HYLGHQ LHUHD IDFWRULORU LQWHUQL úL H[WHUQL FDUH FRQGXF OD IRUPDUHD FRPSRUWDPHQWXOXL FRQVXPDWRUXOXL FkW úL DO FXPSmUDWRUXOXL vQ ansamblul lor; • identificarea diferi