Asociația „MOTIVAȚIE” din Moldova
Analiz SWOT...............................
Chestionar In vederea aprecierii cunoasterii de catre populatie a organizatiei sociale UNICEF am elaborat acest chestionar. Acest chestionar este unanim , doar bifati varianta pe care o considerati corecta. Raspunsuri
Una din problemele cu care se confrunta organizatiile sociale ar putea fi notorietatea. Astfel, noi ne-am propus a desfasura o cercetare de marketing cu scopul de a determina gradul de notorietate a fundatiei Edelweiss.
Raport de analiza a organizatiei "PAS CU PAS"
Marketing educational
Despre noi Scopul ONG ului Obiectivele noastre Misiunea Noastră Macromediul de mk Factorul demografic Factorul economic Factorul tehnologic Factorul cultural Factorul politic Factorul legislativ
Clipa Siderală – este o organizatie caritabila, nonguvernamentala, apolitica, nonreligioasa, noncomerciala si nonprofit. Misiunea organizatiei este de a aduce la cunostinta situatia actuala din scolile-internat din Repu
Chestionar Marketing Social Politic - Unicef
Factorii interni Personal permanent și calificat Tehnologii noi Mijloace fixe active relativ intr-o stare bună de functionare Produse competitive Sunt necesare investitii mari Echipament si tehnologii costisitoare As
Motto-ul nostru este: Drepturi egale pentru toţi copiii, nici un copil neglijat. UNICEF a venit în Moldova în 1995, ca răspuns la nevoile emergente ale copiilor, tinerilor şi familiilor acestora. Republica Moldova d
Alegerile parlamentare în Moldova din 6 martie 2005 Alegerile parlamentare în Moldova din 5 aprilie 2009 Alegerile parlamentare anticipate în Moldova din 28 noiembrie 2010 Alegerile parlamentare în Moldova din 6 martie
"Bună ziua! Realizăm un studiu privind comportamentul studenţilor privind cititul. Vă rugăm să răspundeţi la urmaătoarele întrebări! (Răspunsurile dumneavoastră vor fi confidenţiale)" 1. Lectura este pentru tine: pier
1. JUSTIFICAREA TEMEI 2. UNIVERSUL CERCETĂRII 3. OBIECTIVELE CERCETĂRII 4. DOCUMENTAREA 5. DEFINIREA CONCEPTELOR 6. OPERAŢIONALIZAREA CONCEPTELOR 7. IPOTEZELE CERCETĂRII 8. METODE sI TEHNICI DE CERCETARE - Studiul
IRFF ONLUS Moldova (IRFF ONLUS a fost fondată de IRFF Italia) este o organizatie non-guvernamentala, si este un public non-profit care lucreaza pentru eliminarea saraciei, malnutritiei si a bolilor. Fondată în iunie