Cercetarea notorietatii fundatiei Edelweiss - Marketing Social Politic

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Siscan Ecaterina

preview iconExtras din document

Una din problemele cu care se confrunta organizatiile sociale ar putea fi notorietatea. Astfel, noi ne-am propus a desfasura o cercetare de marketing cu scopul de a determina gradul de notorietate a fundatiei Edelweiss. Obiectivele cercetarii: Gradul de cunoastere a fundatiei Edelweiss; Cunoasterea domeniului de activitate; Identificarea concurentilor; Gradul de popularitate in mass-media; Structura pe virsta si sex a respondentilor; Colectivitatea: Esantionul : 40 persoane; Unitatea de sondaj este individul; Colectivitatea generala : cetatenii Republicii Moldova; Metoda de chestionare: documentele Google. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetarea notorietatii fundatiei Edelweiss Obiect: Marketing Social Politic