Cercetare practica "Violenta domestica" - Marketing Social Politic

PROIECTUniversitate ASEM Profesor Siscan Ecaterina

preview iconExtras din document

1. JUSTIFICAREA TEMEI 2. UNIVERSUL CERCETĂRII 3. OBIECTIVELE CERCETĂRII 4. DOCUMENTAREA 5. DEFINIREA CONCEPTELOR 6. OPERAŢIONALIZAREA CONCEPTELOR 7. IPOTEZELE CERCETĂRII 8. METODE sI TEHNICI DE CERCETARE - Studiul de caz 9. CONCLUZII Violenta domestica - fenomen social. Am ales sa vorbesc despre violenta domestica pentru ca este o problema sociala ce afecteaza viata cotidiana a societatii noastre, care ne ameninta direct sau indirect siguranta de fiecare zi, în mod dureros. Violenta intrafamiliala a cunoscut o amploare semnificativa dupa 1990, urmare a saraciei, a nivelului de trai scazut si a perioadei de tranzitie. Aceste elemente reprezinta factorii externi ai violentei conjugale. Violenta domestica a fost considerata multa vreme un fenomen normal si ascuns în societatea traditionala, pentru ca barbatii aveau dreptul de exercitare a puterii asupra membrilor familiei. Constientizarea acestei probleme sociale este în patru decenii, principalul motiv fiind perceput ,,tabu" de comunitate nefiind admisa nici o interventie din afara în cadrul familiei. Acest fenomen este deseori alimentat de miturile superioritatii masculine si legitimate astfel din punct de vedere cultural. Tiparul barbatului care-si dovedeste masculinitatea prin acte violente asupra celor din mediul lui apropiat este prezent în mare masura în societatea româneasca. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetare practica "Violenta domestica" Obiect: Marketing Social Politic