Proiecte Golovco Vasile

115 din 19

docx Press release

Press release pentru serviciile de internet

doc Cercetarea motivelor de cumpărare a telefoanelor mobile marca Apple în România

Cercetarea ce stă la baza lucrării care a avut drept scop studiul motivelor de cumpărare ale utilizatorilor efectivi pentru telefoanele mobile marca Apple, studiu ce a fost realizat în rândul populației București, cu vâr

docx Chestionar la Cercetari de Marketing - Produsele Alba

CHESTIONAR Buna ziua. Ma numesc XY si efectuez un sondaj in vederea indentificarii opiniei consumatorilor fata de produsele lactate sub marca Alba . Vă ramin recunoscator pentru completarea acestui chestionar si va a

pptx Piata vinicola RM

Ailţa vinicolă  2.  3. Priorităţi si perspective tehnologice pentru dezvoltarea ramurii vinicole  4. Exportul 5. Piaţa vinicolă in declin 6. Concluzii 7. Surse web

docx Corelatia

Corelaţia 1/4 ( între grad de dotare şi intenţia de cumpărare):

pptx Studiu sociologic în cadrul Monitorului Euro-Asiatic realizat de CBS AXA

Centrul de Investigaţii Sociologice şi Studii de Marketing „CBS-AXA”a prezentat rezultatele unui studiu sociologic desfăşurat în cadrul Monitorului Euro-asiatic. Cercetarea vizează aspecte sociale, economice şi politice

pdf Destinatiile turistice preferate ale moldovenilor - Cercetare Magenta Consulting

Turismul reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de recreare atât fizică, cât și psihică, permițând detașarea de la problemele cotidiene și de stresul interminabil al orelor petrecute la serviciu. Ca urmare a r

pdf Cercetare de marketing - Imaginea brandului "Cricova"

DEFINIREA PROBLEMEI CERCETĂRII Combinatul de vinuri „CRICOVA” a fost fondat în anul 1952 şi s-a manifestat ca şi lider pe piaţa vinurilor a URSS. În anul 1991, în urma procesului de privatizare, întreprinderea a fost tra

doc Cercetare de marketing - masini de spalat

1. Stabilirea scopului cercetării 2. Stabilirea obiectivelor cercetârii 3. Stabilirea ipotezelor si variabilelor cercetării 3.1.Ipotezele cercetării 3.2.Variabilele cercetării 4. Determinarea colectivităţii cercetate,

doc Studiu privind consumul de vin pe piaţa Bucureştiului

Obiectivele studiului: - identificarea profilului cumpărătorului de vin; - determinarea criteriilor care stau la baza alegerii şi cumpărării unuia sau altuia din soiurile de vin existente pe piaţă; - determinarea notorie

doc Cercetare de marketing - Iaurt

Iaurtul si laptele simple sunt produsele lactate cu cel mai mare grad de penetrare in randul populatiei active din orase, fiind consumate de aproximativ 85% dintre persoanele cu varsta de 20-60 de ani din orase, potrivit

docx АНКЕТА - влияние психологических, социальных, личностных, культурных, экономических и демографических факторов на потребительские решения о покупке в Молдове

Здравствуйте, меня зовут Анастасия, я студентка третьего курса в АСЕМ, специальность Маркетинг и Логистика, и провожу социальное исследование, чтобы определить влияние психологических, социальных, личностных, культурных,

pdf Intrebarile pentru cercetari de marketing proiect 1

1.Piata produsului si intreprinderii 2.politica de pret 3.politica de produs

docx Chestionar privind fumatul in rindul tinerilor

URMĂTOARELE 19 ÎNTREBĂRI SE REFERĂ LA CONSUMUL TĂU DE TUTUN 1. Ai încercat sau experimentat vreodată fumatul de ţigări, chiar şi un fum sau două? a) Da b) Nu 2. Când ai încercat prima dată o ţigară? a) Nu am fu

doc Cercetarea in vederea studierii modului de apreciere a promovarii Partidului Democrat de catre societate si membrii partidului

Evaluarea metodelor de promovare a Partidului Democrat se va efectua prin intermediul datelor externe, acestea fiind colectate prin intermediul anchetei. Cercetarea presupune parcurgerea cîtorva etape care vor fi