Studiu privind consumul de vin pe piaţa Bucureştiului - Golovco Vasile

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Cercetari de Marketing

preview iconExtras din document

Obiectivele studiului: - identificarea profilului cumpărătorului de vin; - determinarea criteriilor care stau la baza alegerii şi cumpărării unuia sau altuia din soiurile de vin existente pe piaţă; - determinarea notorietăţii soiurilor şi mărcilor de vin etc. Populaţia ţintă: totalitatea persoanelor cu vârsta de peste 18 ani, cu domiciliul în Bucureşti, care în ultimele luni au cumpărat vin îmbuteliat. Metoda de administrare a chestionarului a fost ancheta pe teren, respectiv în imediata apropiere a unor magazine. Chestionarul utilizat. Chestionarul reprezintă unul din cele mai importante elemente ale unui studiu de piaţă. Pornind de la acest considerent, elaborarea sa trebuie să se bucure de o atenţie deosebită din partea cercetătorilor. ...

Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Studiu privind consumul de vin pe piaţa Bucureştiului Profesor: Golovco Vasile