Cercetare de marketing - Iaurt - Golovco Vasile

PROIECTUniversitate ASEM Caiet Marketing

preview iconExtras din document

Iaurtul si laptele simple sunt produsele lactate cu cel mai mare grad de penetrare in randul populatiei active din orase, fiind consumate de aproximativ 85% dintre persoanele cu varsta de 20-60 de ani din orase, potrivit unui studiu cantitativ realizat de compania ISRA Center Marketing Research. Cercetarea, care a avut drept obiective identificarea consumului de iaurt si evaluarea cunoasterii si consumului marcilor din aceasta categorie, este reprezentativa pentru populatia din mediul urban cu peste 50.000 de locuitori, cu varsta cuprinsa in intervalul 20 - 60 de ani. Volumul esantionului a fost de 1.103 respondenti, iar culegerea datelor s-a realizat prin metoda interviului fata-in-fata, la domiciliul acestora. Marja de eroare este de ±3% la un nivel de probabilitate de 95%. Iaurtul simplu, prima optiune a consumatorilor Iaurtul simplu este de departe cel mai consumat produs din segmentul iaurturilor, cu o rata de mentionare in randul celor intervievati de 55% pentru produsele lactate consumate in ultima saptamana, si de 85% pentru produse lactate consumate vreodata. Acesta este urmat, la mare departate, de iaurtul cu fructe, de cel simplu de baut si de cel cu fructe de baut, in timp ce, la polul opus al consumului se afla iaurtul „cu doua compartimente”. Doar 25% dintre respondenti au consumat vreodata iaurt „cu doua compartimente”.

Download
alert iconRaporteaza o eroare
1 Comenteaza
+1
Posteaza

Proiect: Cercetare de marketing - Iaurt Profesor: Golovco Vasile