Decizia de cumparare a unui parfum proiect final la comportamentul consumatorului
Tipuri de consumatori in dependenta de sex , vistra , preferinte ,
In anul 1901 se lanseaza ambalajul de culoare mov alciocolatei Milka. Pe fondul mov al ambalajului, aparea pentru primaoara o vacuta din Alpi, pe vremea acea inca in alb si negru.Dar, dece neaparat o vacuta? Aceasta intr
„Linella” este o reţea naţională de magazine alimentare ce s-a făcut remarcată pe parcursul anilor prin conceptul tradiţional, moldovenesc şi prin interiorul cald şi primitor al magazinelor. „Linella” SRL a fost fondată
Teoriile motivationale incearca sa explice de ce oamenii se comporta in felul in care o fac. Aceasta sarcina nu este usoara deoarece cercetatorii trebuie sa faca concluzii asupra motivelor comportamentelor pe care le-au
Produsul care a dat lumii gustul cel mai cunoscut s-a născut în Atlanta, statul Georgia, la data de 8 mai 1886. Dr. John Styth Pemberton, un farmacist local, a produs, conform legendei, siropul Coca-Cola într-un vas de
Capitolul 1: Prezentarea mărcii……………………………........................................................................pag. 3 Capitolul 2: Descrierea completă a consumatorului din segmentul ales............................
Prezentarea produsului; Scurt istoric; Date statistice; Referinte la profilul demografic si social al consumatorului vizat, precum si la particularitatile psihologice ale acestuia; Principalele nevoi si motive ce gen
Semnificatia culorilor in marketing
I. ISTORIA COMPANIEI ............................................................................ 1 II. DESCRIEREA METODOLOGIEI CERCETĂRII............................... 2 2.1. Definirea scopului cercetării......
Cirque du soleil este o companie de divertisment canadiană, fondată în anul 1984, și este cel mai mare producător teatral din lume. Dintr-un grup de 20 de artiști de stradă, la începuturile sale, Cirque du Soleil a deven
1. Conceptul de “imagine a magazinului” 2.Criterii de studiere a imaginii librăriei "PRO NOI" 2.1.Oferta librăriei. 2.2.Serviciile oferite 3.Facilitățile fizice 4.Clientela deservită 5.Ambianța 6. Amenajarea și ampl
Acceptarea distorsionata a stimulilor
Obiectul de activitate Sandalini este o rețea de magazine ce oferă o colecție de încălțăminte lux de cea mai înaltă calitate pentru toate gusturile și anotimpurile. Aceste magazine comercializează
Linella” SRL a fost fondată pe data de 17 octombrie 2001, de către trei proaspeţi absolvenţi ai ASEM-ului. Aceştia şi-au început afacerea cu un mic magazin de tip gheretă, lângă piaţa din sectorul Ciocana. Tinerii antrep